Çifliğimi geri alma yolları!

Çiftliğimi kaybettim.

Çiftliğinizi mi kaybettiniz? Olabildiğince hızlı bir şekilde bulabilmeniz için size yardım etmek istiyoruz. Lütfen aşağıdakiler içinden durumunuza uyan bir bölüm olup olmadığını kontrol edin. Kendiniz daha hızlı geri alabilirsiniz!
GOOGLE+/GOOGLE PLAY'E BAĞLANDIM AMA ÇİFTLİĞİMİ GERİ ALAMIYORUM
1) Cihazınıza doğru Google Play hesabını eklediğinizden emin olun.
2) Oyun içi ayarlardan (oyunun sol üst köşesinde bulunur) Google Play düğmesine basın (bu düğme kırmızıdır). Karşınıza iki çiftlik gösteren bir açılır pencere çıkacak. 1. seviye çiftlik ve kaybettiğiniz eski çiftliğinizi göreceksiniz. Burada görünen veriyi onaylayın (çiftliğinizin adı, seviyesi, en son ne zaman oynadığınız) ve çiftliğinizi seçin.
GAME CENTER'A BAĞLANDIM AMA ÇİFTLİĞİMİ GERİ ALAMIYORUM
1) Hesabınızı bağladığınız e-posta adresini kullanarak Game Center'a giriş yapın. Bunu yapmak için cihazınızın ayarları > Game Center > Apple ID'ye gidin.
Kayıp çiftliğinizi şu an kullandığınız adresle geri alamıyorsanız doğru adresi girmemişsiniz demektir.
FACEBOOK'A BAĞLANDIM AMA ÇİFTLİĞİMİ GERİ ALAMIYORUM
1) Öncelikle cihazınızda Facebook hesabınıza bağlandığınızdan emin olun. 
-Bunu iOS üzerinde kontrol etmek için cihaz ayarları > Facebook'a gidin 
-Bunu Android üzerinde kontrol etmek için cihaz ayarları > Hesaplar > Facebook'a gidin
2) Hay Day'e gidin ve oyun içi ayarlardan (oyunun sol üst köşesinde bulunur) Facebook düğmesine basın (bu düğme kırmızıdır). Karşınıza iki çiftlik gösteren bir açılır pencere çıkacak. 1. seviye çiftlik ve kaybettiğiniz eski çiftliğinizi göreceksiniz. Burada görünen veriyi onaylayın (çiftliğinizin adı, seviyesi, en son ne zaman oynadığınız) ve çiftliğinizi seçin.
İMDAT, HALA NE YAPMAM GEREKTİĞİNİ BİLMİYORUM!
Bu durumda aşağıdaki kırmızı büyük "HAYIR" düğmesine basın ve şu bilgileri içeren bir cevap yazın:
- Çiftliğinizin tam adı 
- Kayıp çiftliğinizin tam mahalle adı
- Kayıp çiftliğinizin tam TP seviyesi
- Çiftliğinizi nasıl kaybettiğinizi açıklayın

Yorumlar

  1. Yanıtlar
    1. Selma during level 100 am a geri yukleyemiyorum

      Sil
  2. Eposta adresimi yeniledim şimdi cifliyime ulşmak istyorum

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. Çiftliğimi geri istiyorum 81 ci seviyede

      Sil
  4. Çiftliğini geri almak istiyorum artik

    YanıtlaSil
  5. Çiftliğini geri istiyorum 55 seviyedeydim

    YanıtlaSil
  6. cifligime giremiyom

    YanıtlaSil
  7. Çiftliğimi istiyorum hayvanlarım açç seviye 67

    YanıtlaSil
  8. 120 seviyedeyim geri alamıyorum

    YanıtlaSil
  9. BABA YORGUN .100 SEVİYE ÇİFLİĞİME GİREMİYORUM

    YanıtlaSil
  10. 100 seviyedeyim
    BABA YORGUN çifliğimi istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende giremiyorum diğer çiftliğimide başka hesap calmaktan 31 gün kapattılar çok büyük haksizliklar oluyor

      Sil
  11. Ciftliyimi kayb ettim geri getiremiyorum 77 sevideydim

    YanıtlaSil
  12. Çifligimi geri istiyorum 145 seviyedeyim

    YanıtlaSil
  13. 125.seciyedeyim ve çiftliğimi geri getiremiyorum

    YanıtlaSil
  14. Ciftligi geri almak istiyorum

    YanıtlaSil
  15. Bir google olarak bu insanlara yardımcı olamıyorsunuz nalet olsun googlenizede hepinizde nedir bu lan benim İD ilabağlandığım hesaba ne oldu

    YanıtlaSil
  16. 152 sevyedeydim çifligim gitti nasil bulacam yardimci olun facebooka bagliydi

    YanıtlaSil
  17. 25 seviyedeyim
    Gırgır şamata mahallesi
    Hesapi geri almak istiyorum

    YanıtlaSil
  18. Çiftliğimi geri almak istiyorum 86 seviyedeydim

    YanıtlaSil
  19. Çiftligimin adi fadime mahalle adi Bizim çiftlik 86 seviyedeyim geri almak isyiyorum

    YanıtlaSil
  20. Çiftliğin silindi ve başa döndü seviye 106 huzur sokağı

    YanıtlaSil
  21. eski çiflik hesabıma giremiyorum bütün bilgileri doğru girdim ama beni yanlış kişi olarak algılayıp 31 günlük ceza verdiler çok üzüldüm lütfen yardım edin

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Belediye Binası 12: Yeni Asker Seviyeleri! clash of clans yeni güncelleme

Belediye Binası 12: Yeni Bina Seviyeleri! gclash of clans yeni güncelleme